under the rose

10 mei 2006

Terugschakelmaneuver

Goede verstaanders hebben het wel al afgeleid uit het mimieme aantal posts die in de laatste twee weken op dit weblog zijn verschenen, en uit mijn aankondiging van onze naderende verhuis: we hebben het druk, jongen C. en ik.

Gelukkig is het geen drukte van het verdorie-ik-word-er-gek-van-ik-heb-meer-tijd-nodig soort, maar wel een fijne drukte; een drukte die ons pad bezaait met meubelcatalogi, verfstalen, elektrobrochures, snel geschetste plattegrondjes met mini verschuifbare papieren meubeltjes, en vooral met een heleboel ideeën.
Maar dat neemt niet weg dat, in het kielzog van zo'n drukte, heel wat andere zaken aan tijd moeten inboeten. Onder andere deze blog. Wat erger is: ik durf niet beloven dat het er de komende twee maanden erg op zal verbeteren. Wees gerust, ik ben niet van plan mijn weblog totaal te verwaarlozen; daarvoor ben ik er intussen te zeer aan gehecht. Het zal gewoon een tijdje aan een lagere versnelling gaan.

Maar niet gewanhoopt: in de tussentijd kan u altijd terecht bij de links in de rechtermarge, die ik u stuk voor stuk kan aanraden - en bij Tweewoonst, natuurlijk. Van Tweewoonst gesproken: heeft u gemerkt dat het weer woensdag is? En wist u dat er op woensdag een nieuwe post op Tweewoonst verschijnt? Natúúrlijk wist u dat, en natúúrlijk heeft u dat gemerkt!

En dan vindt u vast, net als ikzelf, dat Buitel en Jos deze week weer een pareltje hebben neergezet.


3 Comments:

  • De drukte klinkt heerlijk. Geniet er maar met volle teugen van!
    En laat je vooral niet nerveus maken door deze blog. We blijven je hoe dan ook wel volgen, waar je ook pareltjes neerzet! :-)

    By Anonymous Anoniem, at 10 mei, 2006 11:11  

  • Ook in de lagere versnelling lees ik je logs heel graag hoor!
    Sterkte met alle drukte...

    By Blogger Polle, at 11 mei, 2006 18:22  

  • Tussen samenwonen (wat jullie nu doen) en samenwonen (wat jullie zullen doen) is er nog een groot verschil. Het klinkt misschien gek, maar zelf je was doen, maakt echt veel uit. Zo voelde ik het toch, toen we van ons miniplekje verhuisden naar ons appartement. Het is gewoon een superleuk gevoel om ineens het hele huishouden te delen.
    Geniet maar lekker van het inrichten van jullie appartement, van het uitkiezen van de meubeltjes. Dit is een grote stap, een hele fijne stap, waar je gerust mag bij stilstaan! Veel plezier!

    By Blogger annelies, at 12 mei, 2006 11:03  

Een reactie posten

<< Home