under the rose

28 april 2006

Hiaat

Al wie ooit maanden gespendeerd heeft aan het trainen van een hondje op verzoekjes als "pootje" en "mooi zit", of aan het leren praten (of vloeken?) van een papegaai -- en sowieso ook alle ouders -- kennen de sleutelwoorden voor een efficiënte opvoeding: regelmaat houden, en consequent zijn.

Zelf had ik nooit een hond of papegaai, laat staan een baby; in het territorium van mijn ouders werd hoogstens een goudvis of een schildpadje getolereerd, en die laten zich vrij moeilijk opvoeden.
Mogelijk ligt het daaraan, dat ik deze week een onvergeeflijke fout heb gemaakt bij mijn training van u, lieve lezers.
Nadat ik u weken en weken lang de goede gewoonte heb trachten bij te brengen om op woensdagochtend een klikje richting Tweewoonst te plegen, ben ik deze woensdag vergeten mijn wekelijkse oproep daartoe te lanceren.

En dat is onvergeeflijk.

Niet alleen omdat een hiaat in jullie trainingspatroon rampzalige gevolgen kan hebben, maar ook (en vooral) omdat deze week op Tweewoonst opnieuw een waar pareltje prijkt, dat jullie voor geen goud mogen missen.

Anneleen schreef ditmaal de 'vreemde', maar erg treffende woorden, waarna Jonna de asscocatie maakte met een al even opmerkelijke foto. Het geheel is er eentje om lang naar te kijken, en nog langer over na te denken.

4 Comments:

Een reactie posten

<< Home