under the rose

05 januari 2006

2006 met een lintje

Als jaren kadootjes waren (met nieuwjaarsdagen de feestelijk glanzende lintjes die je doorknipt om ze open te maken), dan zou ik voor jullie allemaal een pakje 2006 gevuld met mooie momenten bestellen.

Jammer genoeg kan ik voor niemand van jullie (laat staan voor mezelf) zoiets als geluk op bestelling vinden. Maar hoe dan ook probeer ik een nieuw jaar toch altijd als een kadootje te ervaren... ondanks het feit dat niemand je ooit op voorhand kan vertellen wat erin zit. Of zelfs niet ondanks, maar net daardoor - want alles is nog mogelijk.

Ik wens jullie allemaal veel geluk bij het openen van jullie jaartje 2006!

3 Comments:

  • Jippie, een kadootje! Dankjewel!
    En ja, 2006 wordt mooi, denk ik. Ik wens je een leuk jaar toe!

    By Blogger annelies, at 05 januari, 2006 11:10  

  • Wat een mooi idee. Ik ben met plezier aan mijn kadootje begonnen en wens jou hetzelfde toe!

    By Anonymous Anoniem, at 05 januari, 2006 12:10  

  • Ik ben dol op cadeautjes, maar deel ze ook heel graag uit. Bij deze dus, speciaal voor jou, ook een cadeautje mooi 2006!

    By Blogger Polle, at 05 januari, 2006 19:22  

Een reactie posten

<< Home