under the rose

27 juli 2006

Terugthuispech

Het zal mij maar weer overkomen. Na anderhalve week intensieve verhuis-arbeid, negen zalige dagen in een zonovergoten Schotland en een aantal hoogdringende familiebezoekjes, stap ik eindelijk terug de werkelijkheid in. Vanzelfsprekend wil ik u, mijn gewaardeerd publiek, prompt bedelven onder karrevrachten sfeerbeelden van appartementjes, groene heuvels en een lustig wandelend meisje en dito jongen... En net op dát moment besluit mijn computer, met daarop alle foto's die ik al speciaal had uitgekozen om met u te delen, er de brui aan te geven. Eveneens op datzelfde moment zou een fotopost perféct geweest zijn, omdat mijn hersentjes nu eventjes teveel last hebben van de warmte om het neerpennen van uitgebreide verslagen toe te laten.

Tja, wat moet een mens dan?

Maar geen zorgen, lieve lezers. Ik ben terug, hopelijk binnenkort weer mét foto's... En morgen gaat het regenen, dus dan zouden mijn oververhitte hersentjes toch alweer wat opgeknapt moeten raken!

In de tussentijd verwijs ik u met graagte door naar Tweewoonst, waar Buitel en Marleen deze week de handen in elkaar slaan met een combinatie die niet alleen het toppunt van snoezigheid, maar ook nog eens heel ontroerend is!

3 Comments:

  • Oei! Je had toch een backup, mag ik hopen?

    Ik kijk uit naar je foto's! Je kaartje belooft veel moois!

    By Blogger annelies, at 27 juli, 2006 15:07  

  • Helaas, geen backup! Mijn computer had het al een tijdje lastig; ik kon geen DVD's meer branden, dus backuppen van foto's lukte niet meer. We hadden gedacht dat te proberen oplossen na de verhuis... Te laat, dus. :-s

    De foto's van Schotland heb ik wel nog op de geheugenkaartjes staan, gelukkig. We hebben er ook redelijk goeie hoop op dat het niet de harde schijf is die kapot is, eerder het ventilatortje ofzo... maar toch, een beetje duimen om de goede afloop kan geen kwaad! :-)

    By Blogger Tamara, at 27 juli, 2006 15:20  

  • Ik duim op goede afloop...en ben benieuwd naar de foto's en je verhalen!

    By Blogger Polle, at 30 juli, 2006 16:22  

Een reactie posten

<< Home